14 Ekim 2013 Pazartesi

Garanti bankasi



Çok zengin adam, çok lüks bir restauranta gider. Garsona siparis olarak kirmizi
et, beyaz sarap ve salata
istiyorum der. Tam o sirada çok güzel bir kadin gelir, adamin ön masasina oturur
ve adamin verdigi siparisin
aynisindan ismarlar. Adam yemegi yedikten sonra hesabi ister... 7,5 milyon hesap
gelir. Adam 2,5 milyon da
bahsis olarak toplam 10 milyon birakir. Ayni hesap kadina da gelmistir. Fakat
kadin 7,5 milyon bahsis birakir.
Bunu gören adam kadina yanasir;
 - Hanimefendi, afedersiniz bir sey sormak istiyorum. Ben fabrikalarimin
sayisini, paramin hesabini bilemezken
2.5 milyon bahsis birakiyorum.. Siz kim oluyorsunuz da 7,5 milyon bahsis
birakabiliyorsunuz ?
Kadin adama gülümser ve;
- Benim bankalarim var... der.
 Adam;
- Öylemi, ben bütün banka sahiplerini ve müdürlerini tanirim, ama sizi
hatirlayamadim... der.
Kadin tekrarlar,
- Benim bankalarim var, bakin size anlatayim,.. Kadin dudaklarini oksayarak : -
Bunlar var ya bunlar; Sekerbank...
Ellerini gögüslerine koyarak : - Bunlar Pamukbank... Elini eteginin önüne
turarak: - Burasi Is Bankasi, der
Adam;
- Ya bu bankalar iflas ederse? diye sorar..
Kadin : - Arkada Garanti Bankasi var..

1 yorum: