20 Temmuz 2014 Pazar

Hüsnü Mübarek’le ilgili

Hüsnü Mübarek bir gün Barack Obama ve Vladimir Putin ile birlikte kırda dolaşıyormuş. Birden karşılarına Tanrı çıkmış ve demiş ki: “Ben size iki gün sonra dünyanın sonunun geleceğini bildirmek için geldim. Gidin bunu halkınıza haber verin.”
Liderler koşa koşa başkentlerine gidip televizyona çıkmışlar.
Obama
 “Sevgili Amerikalılar. Size bir iyi bir kötü haberim var. İyi haber, Tanrı’nın varlığını sizin için doğruladım. Kötü haber ise Tanrı bana iki gün sonra dünyanın sonunun geleceğini söyledi” demiş.
Putin televizyona çıkmış:
 “Rus Halkı. Çok üzgünüm, size kötü iki haberim var. Birincisi Tanrı var, yani geçen yüzyılda inandığınız her şey yanlış.İkincisi dünyanın iki günlük ömrü var.
Mübarek Kahire televizyonundan Mısırlılara şöyle seslenmiş:
Mısırlılar, size iki harika haberim var. İlk haberim, Tanrı ile çok önemli bir buluşmadan geliyorum. İkinci iyi haber dünyanın son gününe kadar başkanınız olarak kalacağım.
                                                                              * * *
                                Hüsnü veAzrail
Azrail bir gün Hüsnü Mübarek’in yanına gelmiş:
- Hadi Hüsnü, halkına elveda de artık, demiş.
Mübarek sormuş:
 “Nereye gidiyorlar ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder