23 Aralık 2014 Salı

Araba aldığımı kim söyledi

3 adam oturmuş eşlerine aldıkları hediyelerden bahsediyorlarmış .

Birincisi demiş... ki,
- 'karıma öyle bir hediye aldım ki, 6 saniyede 0'dan 100'e çıkıyor.'
Diğer ikisi anlamamışlar.
 -'Ne aldın?' diye sormuşlar. 
-'Beyaz bir Porsche aldım. Çok mutlu oldu.' diye cevap vermiş.

İkinci adam demişki, 
-'Bende geçen doğum gününde karıma 4 saniyede 0'dan 100'e çıkan bişey almıştım.' Hemen anlamışlar tabi ki: 
-'Heey, yoksa Ferrari mi aldın?' Adam gülümsemiş: 

-Evet, kıpkırmızı bir Ferrari aldım. Gerçekten de ona çok yakıştı.'demiş.

Bu sefer üçüncü adama sormuşlar:

- 'Peki sen ne aldın karına?' Adam demiş ki:

- Ben öyle bişey aldım ki; sadece 2
saniyede 0'dan 100'e çıkıyor.' Adam lar şaşırmışlar:
- 'Atıyorsun!' demişer, 'Öyle bir araba olmaz ki!' 


Adam cevap vermiş:


- 'Araba aldığımı kim söyledi? İşte bunu aldım demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder