6 Haziran 2016 Pazartesi

Binali Yildirim dan nükteler..



Başbakan Yıldırım, seçim öncesi İliç'in bir köyüne giderken Çeşme başında nur yüzlü bir kadına rastladığını ve 'teyze' dediği bu kadınla aralarındaki geçen konuşmayı şöyle anlattı:
"Teyze teyze bakan geldi. Ne diyeceksen de, ne istirsiz. Teyze döndü, şöyle yazmasından yüzünü çevirdi: 'Evladım hoş geldin, sefalar getirdin. Ne deyim ki, yol dedik yaptız, su dedik getirdiz, televizyonumuz bilem var, hem de 150 kanal çekir. Buzdolabı bile var, hatta çamaşır makinemiz var. Her şeyimiz var Allah'a şükür. Amma evladım bizim köyde ADSL çekmir.'Ben şöyle teyzemin yüzüne baktım: Teyze o ne ki? Teyze bana baktı, 'Bakan olmuşsun ama cahil kalmışsın. Allah bilir ki sen messengeri bile bilmezsin.' Sonra işi anladık. Meğerse teyzenin torunu İsviçre'de yaşıyormuş. Görüntülü konuşmak için köyden Erzincan'a gidiyormuş. Onun için 'ADSL çekmiyor' diyor. Türkiye nereden nereye geldi. Yolu olmayan, suyu olmayan Türkiye'den artık ADSL isteyen Türkiye var. 

"2007 seçimlerinden önce. Cumhurbaşkanımız o zaman Başbakan'da, Erzincan'a geldi, meydanda konuşuyor. Yine baktık hemen meydanda en önde teyze dikkatli dinliyor. Cumhurbaşkanımız diyor ki: Ey Erzincanlılar biz iktidar olmadan kriz oldu. Türkiye'nin ekonomisi bitti, Merkez Bankası döviz miktarı eridi, 27 milyara düştü. Şimdi 115 milyar oldu, 27 milyardan 115 milyara çıktı. Aşağıdan teyze avaz avaz bağırdı: Deme evladım deme dadanırlar, dadanırlar. Söyleme dadanırlar dadanırlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder