27 Eylül 2017 Çarşamba

Çölün ortasinda bir kaleye yeni bir komutan tayin edilmis ve adam geldigi gün kidemli bir çavusu yanina alarak teftise çikmis, komutan foseptik çukurunu görmüs ve:
-"Bu çukurun burada ne isi var? Hemen kalenin disina alin insan sagligina zararli."
Çavus:
-"Emredersiniz efendim." demis ve notunu almis.
Komutan atlarin içinde bir tane deve görmüs ve sormus:
-"Bu devenin burada ne isi var?"
Çavus cevap vermis:
-"Efendim o deveyi bizim askerler cinsel ihtiyaçlarini karsilamak için kullaniyorlar."
Komutan hiddetlenmis ve derhal deveyi satmalarini emretmis.
Aradan 3-5 ay geçtikten sonra kadinsizliktan bunalan komutan çavusu çagirmis ve;
-"Çavus çölün ortasindayiz. Kadin yok. Bari su deveyi geri getirin!" diye emretmis.
Çavus emredersiniz deyip deveyi getirmis.
O gece komutan öyle yapmis, böyle yapmis sabaha karsi kanter içinde ancak isini bitirmis. Sabah çavusu çagirip;
-"Oglum siz bu deveyle nasil isinizi hallediyorsunuz? Ben sabaha kadar ugrastim sabaha zar zor hallettim. Deve yüksek, tabure koyuyorum alçak kaliyor…"
Çavus cevaplamis;
-"Efendim biz deveyi çölden geneleve gidip gelirken kullaniyorduk…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder