10 Eylül 2014 Çarşamba

Temel Ucakta

Temel,alman,İngiliz ve Fransız bir uçaktaymış.Uçak Almanyanın üzerinden geçerken Alman
-Bırakın beni atlamak istiyorum demiş 
niye diye sormuşlar
-Benim annem bi zamanlar burada orospuydu aklıma geldikçe ölmek istiyorum demiş . Neyse atlamasını engellemişler.
Bu sefer uçak Fransadan geçerken aynı sözleri Fransız da söylemiş.neyse onnuda engellemişler.Uçak bu sefer ingiltereden geçerken İngiliz 
yine aynı şekilde
- Bırakın beni bende atlamak istiyorum demiş,
yine niye diye sormuşlar 
-Benimde annem orospuydu bende aklıma geldikçe ölmek istiyorum demiş. sonunda onuda engellemişler busefer uçak Türkiyenin üstünden geçerken Temelde atlamak istemiş 
-Niye atlıyon seninde mi annen orospuydu? demişler
Temelde
-Yokk, ben bu kadar orospu çocuğu içinde duramam demiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder