3 Nisan 2015 Cuma

Albümdekiler


MÜSLÜM GÜRSES 

Arbeskin babası Müslüm Gürses yıllar önce ilk albümünü 
çıkarmak için stüdyoda çalışıyor. Yanında da ünlü 
müzik hocaları. Müslüm baba ağzında mikrofon kulağında 
kulaklık şarkılarını okuyor. Müzik hocaları zaman 
zaman müslüme "detone okuma, detone okuma" diye 
uyarılarda bulunuyor. Müslüm baba hiç oralı olmuyor. 
Hocalar devamlı "detone okuma diye uyarılarda 
bulunuyor. Sonunda patlayan müslüm baba "bunaltmayın 
be kardeşim BETONA okumuyorum mikrofona okuyorum" 
diye hocalarına çıkışmış. 

KENDİ SESİ ZANNETTİ

Müslüm Gürses: Usta sanatçı bir sabah eşi Muhterem Nur'a radyoyu açmasını söyler. 
Bir süre sonra radyodan yükselen şarkıyı pür dikkat dinleyen ünlü sanatçı, eşine dönerek hayretle, '
-Ya Muhterem ne güzel şarkı yapmışım. İyi de ben bu şarkıyı ne zaman söyledim?' diye sorar. Muhterem Nur da şaşkınlık içinde eşine, 
-'İyi de hayatım şarkıyı söyleyen sen değilsin, Hakan Taşıyan? der.



MAHSUN KIRMIZIGÜL 


Ünlü şarkıcı mahsun kırmızıgül birgün iç çamaşırcıya 
gitmiş. Tezgahtara, külot almak istiyorum demiş. 
Tezgahtar Mahsun'a "slip" mi verelim mahsun bey? diye 
sormuş Mahsunda "silmeye gerek yok ben evde yıkarım" 
demiş. 



İBRAHİM TATLISES 


İbrahim tatlıses birgün oğlu ido'yu oyuncakçıya 
götürür. İdo oyuncakçının vitrinindeki dev PEMBE 
PANTERİ babasına gösterir. Baba bunu alalım der. 
İbo'nun oğluna verdiği cevap oldukça ilginçtir. 
"oğlum, pembe kız rengi bize yakışmaz mavisini veya 
siyahını alalım" der. 


BURHAN ÇAÇAN 
Ünlü türkücünün yıldızının parladığı ve cebinin 
dolmaya başladığı yıllar gençler arasında LEVİS 501 
jean pantolon modası varmış. Herkes birbirine giydiği 
levis 501 modellerini gösterip hava atarmış. Bu modayı 
duyan burhan çaçan "ulan şu 501 den bir tanede ben 
alayım" diyerek levis magazasına gitmiş. Tezgahtara 
"bi 501 ver kurban" deyip soyunma odasının yolunu 
tutmuş 5 dakika sonra soyunma odasından pantolonu 
uzatıp "kurban bunun beli sıktı, 502 ver onu 
deneyeyim" demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder