3 Nisan 2015 Cuma

Salataya sogan

MUSTAFA ALABORA Müjdat ( Gezen ) ve ben eslerimizden ayrilmistik. 
Müjdat yalniz yasiyordu. Ben de bir müddet onun evinde kaldim. 
Iste bu dönemde bir aksam ben mutfakta çoban salatasi yaparken telefon çaldi. Müjdat açti, kisa bir konusma yapip kapatti ve yanima geldi. 
- Mustafa, salataya sakin sogan koyma!.. 
- Niye?.. 
- Simdi tanimadigim bir kadin telefon etti, yaninda bir kadin daha varmis, bize oturmaya gelmek istiyorlarmis... 
Ikimiz de bekardik ve iki tane tanimadigimiz kadin kendilerinden cosmus, gelmek istiyorlardi... Eee, Müjdat hakliydi tabi, salataya sogan koymamak gerekirdi... Neyse, kisa bir süre geçti. Ben diger yemeklerle ilgileniyorum. Birden kapi çaldi. Ben mutfakta oldugum için Müjdat kapiya gitti... 
Ve kapiyi açar açmaz, bana ordan seslendi: 
- Mustafaa... 
- Efendim?.. 
- Salataya sogan koyabilirsin!.. 
Hakliydi Müjdat, çünkü gelen kadinlar çok çirkindi!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder