31 Mart 2015 Salı

biz öldük mü!!!


BRİGİTTE BARDOT
Biraz da ihtiyar delikanlıların fantazilerine değinsek fena olmaz her
hâlde. Hoş bir mahalle, çocukluklarını ağabey-kardeş ilişkisinde geçirmişler ama, artık birbirine hayat arkadaşı olmuş üç ihtiyar delikanlı. Biri seksen, diğeri seksen beş ve sonuncusu da doksan yaşında. Güzel biryaz akşamı, mahallenin parkında oturmuş sohbet ediyorlar. Kendi aralarında vardıkları kanıya göre üçü de cennetlik.
"Cennete gidersek ne istemeliyiz kendimiz için?" diye düşünüp
duruyorlar. Seksenlik hemen atılıyor ortaya:
Benim zamanımda bir Lilian Harvey vardı. Pek beğenirdim fettanı. Ben onu isterim.
Diğer ikisi de seçimden pek etkilenmiş:
Aferin zevkli adamnıışsm, diyorlar. Sonra seksen beşlik atılıyor
titrek sesiyle:
Ben de Jean Harlow'u isterdim, diyor içini çekerek.
— Oooo, maşallah, maşallah..
diyorlar Harlow'u kaçırdıklarına hayıflanarak. Sıra geliyor en
yaşlılarına, artık neredeyse konuşacak hâli bile yok:
"Ben" diyor ''Brigitte Bardot'u isterim. Diğer ikisi itiraz ediyorlar:
— Brigitte Bardot34 ölmedi ki.
Ne yani biz öldük mü!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder