21 Kasım 2016 Pazartesi

Evlat sevgisi :))

Temel birgün meyhanede dertli dertli içiyormus. Onu gören Dursun:- Ne bu hal, demis. Temel :- Bosver, demis. Dursun israr etmis,Temel dayanamamis ve baslamis anlatmaya:- Hani ben bir zaman Afrikaya gitmistim ayi avlamaya. Hatirladinmi Bayagi da uzun kalmistim hatirlarsan...devam etmis anlatmaya-Avlanmak için günlerce gezindim ve sonunda buldum avlayacak bi ayi ama tam ates edecekken tüfek bozuldu. Ben de kaçarken uçurumdan asagi düstüm..-Eeeee, demis Dursun, Sonra.- Hertarafim kan revan içinde komaya girmisim.Sonra ayi beni yuvasina götürdü.Yaralarimi yaladi, balla, sütle besledi beni, iyilestikten sonra da bana tecavuz etti aylarca...- Buna mi üzülüyorsun, takma kafani ya bak bu kadar zaman gecti. Çoluk çocuga karistin, mutlu bir hayatin var,demis Durmus. Temel :
- offfff,Bu da hayat mi be birader... O Afrikada ben burda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder