16 Eylül 2013 Pazartesi

AYTEN


Geceyarısı yatağında uyanan kadın bakmış, yanında yatmakta olan kocası uykusunda konuşuyor! Önce önemsememiş, yeniden uyumaya çalışmış. Ancak, bir süre sonra merak edip kulak kabartınca dehşete kapılmış; çünkü kocası sürekli olarak «Ayten! Ayten!» diyormuş.
Öfkeyle dürtmüş, uyandırmış kocasını:
–"Herif, herif!" demiş, "Kim bu Ayten, cevap ver bana!"
Aniden uyandırılmanın şokuyla, karısının sorusunun şaşkınlığı birbirine karışmış, bir süre ne cevap vereceğini şaşırmış adamcağız. Karısı ha bire üsteliyormuş:
–"Yoksa benden habersiz metres mi tuttun kendine ha?" diyormuş;
–"Söyle çabuk, kim bu Ayten sürtüğü?"
Sonunda adam kendini biraz olsun toparlamayı başarmış ve:
–"Aşk olsun hanım!" demiş, "O «Ayten» dediğim bir kadının adı değil, yarış atı, yarış atı! Hani ben altılı oynuyorum ya, işte o atlardan biri!"
Karısı önce inanmamış:
–"Bana bak herif! Beni böyle at yarışı masallarıyla uyutamazsın!" demiş, ancak, uzun uğraşıların ardından adam karısını ikna etmeyi başarmış; yeniden uykuya dalmışlar.
Sabah karıkoca kahvaltı ederken telefon çalmış, kadın açmış:
–"Aloo!" demiş.
Az sonra telefonun ahizesini kocasına uzatmış, sert ve öfke dolu bir sesle:
–"Telefon sana!" demiş, "Senin o «yarış atın» arıyor!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder