26 Ekim 2014 Pazar

Yes-No


Temel ile Dursun bir gün ingiltereye giderler ve bir otele girerler.temel yorulduğu için Dursun”a
- “Ben yatayrum sen ne yapacaksun” der.Dursun
- “Bende dışarı çıkıyım biraz geziyim ama  burda herkes ingilizce konuşuyo biri bana bir şey sorduğu zaman ne diyeyim” diyince ,Temel
- “yes! dersin.” Dursun dışarı çıkar ve gezmeye başlar bir karete kursuna girip ringe çıkar 
Karete hocası Dursun”a ingilizce olarak
- dövüş yapalımmı der ve Dursun anlamadığı için dediklerinden
- “yes” der ve hoca bunu bir güzel döver.Dursun agzı burnu morarmış bir şekilde
 oteline döner ve Temel e
- “sen bana yes dersin demiştin dedim dayak yedim” der ve Temel atılır bu seferde
- “no!” dersin diyince türk tekrar karete kursuna gider ve 
yine ringe çıkar hoca buna ingilizce olarak
- “ulan sen daha akıllanmadın mı ?deyince” Dursun
- “no! “der ve yine dayak yer............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder