30 Mart 2015 Pazartesi

demedim sana doktor küfür edecek!!!


"Kişi ancak son anıldığı gün ölür!"
Haydi şimdi toparlanıp madam Raşel'i anlatayım size:
Madam Raşel, Balat'tan, Şişhaneye,.. Şişhane'den, Şişliye., oradan da
Nişantaşı'na hızlı terfi etmiş fettan bir kadın. Drahoma da yerinde
olup, damadın birikimleri de bir araya gelince, yaşam standartma

diyecek yok. Varlıklı bir aile, varlıklı ama asla hesapsız değil. Zaten
öyle olmuş olsa, aslını inkâr etmek gibi bir şey olurdu.
Kadıncağızın her şeyi var ama ne yazık ki titri yok. O da ne yapsın,
çağın ötesinde olduğunu vurgulamak için evdeki yeni beyaz
telefondan faydalanmış. Kartvizitini şöyle bastırmış.
"Madam Raşel â Nişantaş avec telefon blanche!" Hastalanan Raşel,
gitmiş Dr. Hüseyin Dedebaş'a. Akşam Salamon eve geldiğinde sormuş:
— Doktora gittiin?
— Gittim.
— Ne dedi?
— "Supozutvar" bir ilâç verdi. Ama anlamadım ne yapacağımı.
— Para ödedin?
_~ Ödedim.
— O hâlde aç telefonu, sor?
— Doktor çok sinirli, kızacak.
— Aç be kuzum telfonul....
— İyi akşamlar doktor bey.. Ben madam Raşel â Nişantaş avec telefon
blanche. Bugün geldim size bir "supozutvar" verdiniz,... anlamadım
ne yapayım?
— Hanımefendi onu "anal" olarak kullanın.
— Salamon doktor "anal" dedi, ben yine anlamadım.
— Aç telefonu bir daha sor.
— Salamon adam kızacak!
— Parra ödedin be canim, aç telefonu sor be kuzuum.
— İyi akşamlar doktor bey.. Ben madam Raşel â Nişantaş avec telefon
blanche. Az önce aradım sizi. İlâç dedim "anal" dediniz, anlamadım
ne yapayım?
— Hanımefendi ilacı "rektal" olarak kullanın.
— Salamon, doktor "rektal" dedi hiç anlamadim.
— Raşel. ben parayı sokakta toplamıyorum. Aç doktora telefonu, ne
olacaksa öğren be caniim.
— Salamon, adam kızacak, küfür edecek be yavrum...
— İyi akşamlar doktor bey.. Ben madam Raşel â Nişantaş avec telefon
blanche. Doktor beyciğim "supozutvar" dediniz anlamadım, "anal"
dediniz yine anlamadım "rektal" dediniz hiç anlamadım, ben bu ilâcı
ne yapayını?
— Hanımefendi kıçınıza sokun, kıçınıza!
— Salamon, demedim sana doktor küfür edecek!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder