27 Haziran 2015 Cumartesi

iddaa

Birden bire zengin olan kişiye gelen vergi memurları. 
-Bir günde nasıl bu kadar zengin oldunuz?
+Birisiyle iddiaya girdim ve zengin oldum.
-nasıl yani?
+mesela ben ağzımla gözümü ısırabiliyorum.
-tamam 100 tl'sine bahse varım.
adam takma gözünü çıkarır ve ısırır.
+ben ağzımla kulağımı da ısırabiliyorum.
ona da iddiasına girerler ve adam takma dişlerini çıkarır onuda yapar.
-!?!
+bende iki tane penis var paranin hepsine iddiaya girelim mi?
-ama takma değil dimi.
+evet değil. 
ve vergi memurları nasıl olsa oyle birşey olamaz diye iddiaya girerler.
adam pantalonunu vergi memurlarının indirmesini ister ve tek penisi olduğu görülür.
-bak bu sefer de biz kazandık, bizden aldığın tüm parayı kaybettin.(gülücük)
+yan komşumuzla da sizden alacağım paranın üç katı fazlasına ' gelen vergi memurlarının eline verebilirim' diye iddiasına girmiştim.

-bi siktir git ya!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder